Armani viesnīca Milānā saņem godalgu "Best branding 2012"

Neapmierinoties ar daudzajām ready-to-wear kolekcijām, cotoure līnijām, smaržām, apakšveļas un mājas apģērbu klāstu, pagājušā gada nogalē Džordžio Armani (Giorgio Armani) savam portfolio pievienojis jau otro Armani viesnīcu, šoreiz Milānas pašā sirdī.

Atšķirībā no pirmās viesnīcas – Dubajā, pasaules augstākajā ēkā – Burj Khalifa, Armani Milānas viesnīca ir intīmāka, izsmalcinātāka. Džordžio Armani bija svarīgi izveidot viesnīcu Milānā pirms Parīzes un Londonas; kādā intervijā viņš teica: „Es šeit nepiedzimu, bet šī ir mana pilsēta... Un šis ir mīlestības apliecinājums manai pilsētai.”

Džordžio Armani pats personīgi pārraudzīja katru kvadrātmetru, katru sīkāko detaļu. Kopā 95 numuri, kuros uzsvērta elegance, miers un skaistums, nepārsteidz ar neitrālo toņu dominanci – klusinātu zelta–sudraba, pelēka–bēša paletēm, atspoguļojot Armani modes zīmola vadlīnijas. „Mazāk-ir-vairāk” (less-is-more) – tā Džordžio Armani skaidro viesnīcas estētiku. Svarīgākais un vienlaikus sarežģītākais ir radīt mūžīgu skaistumu, nevis sekot kādam noteiktai aktuālai modes tendencei.

Jau astotajā dekādē Džordžio Armani turpina pierādīt savas apbrīnojamās spējas zīmola virzīšanā tirgū jeb brendingā, kas šajā projektā atspoguļojas ne tikai viesnīcas interjerā, bet vislabāk redzams no putna lidojuma – viesnīcas forma, kas kā milzīgs „A” burts ierakstīts Milānas pašā centrā. Par šo smalko un tik ļoti iespaidīgo ideju Armani Hotel Milan saņēma godalgu Design Awards 2012 nominācijā Best Branding.

Rīgā Armani radītās mēbeles iespējams iegādāties dizaina salonā Inspira.