bulthaup laikraksta Wirtschaftswoche luksusa zīmolu topā atzīts par nozares līderi

Kā neapšaubāms nozares līderis un viens no trim zīmoliem, kurš uzlabojis savas pozīcijas, bulthaup ierindojās augstajā Vācijas luksusa zīmolu 2011. gada Top-30 5. vietā aiz tādiem pasaules līmeņa zīmoliem kā Lange & Sohne, Maybach, Glashutte un Porsche.
 
Šo vācu zīmolu simbolizē inovācijas, pilnība, arhitektūra un kultūra. bulthaup laikam nepakļautās vērtības un autentiskums ļauj tam teicami orientēties nemitīgi mainīgajā pasaulē ar pieaugošo globalizāciju. Papildus nevainojamajai funkcionalitātei, kas ir uzņēmuma filozofija – „forma pielāgota funkcionalitātei, kas kalpo cilvēkiem”, bulthaup virtuves sniedz arī neizsakāmu emocionālu un estētisku baudījumu.
 
Šis pamatoti augstais vērtējums vēlreiz apliecina bulthaup līderību.